Dålig uppdatering pga ren lathet!

Jag har verkligen inte orkat blogga, då jag inte har haft någon blogg lust! Det är ju sådär med bloggadet, när man hittar massa saker man vill skriva om så orkar man inte blogga. Men när väl blogg lusten är tillbaka så har man ingenting att skriva om, och skriver därför inlägg som man själv ALDRIG skulle vilja läsa!
Iallfall så är jag hos pappa! Kom dit vid tre kanske..? Och ska vara där en vecka nu!
Skolan börjar iallfall snart, både skönt och tråkigt! Roligt att träffa sina kompisar, men tråkigt med läxor o sådant. Fast den här terminen ska jag verkligen ge A-L-L-T! Jag ska höja mina betyg! Och det bästa, men också kanske det svåraste är att ha en possitiv inställning till olika project i skolan!
Och satsas 110% på MVG, MVG och återigen MVG!!!!!!!
Annars då?
Jag har ganska ont i magen, och ont i halsen. Och lite förkylld, så jag har väl åkt på något vinterinfluensa. Dock inte svinninfluensan som tur är haha..!
Ah juste, på tal om ont magen. Jag och Felicia hade en blogg diskution för några dagar sedan. Lite ideér m.m. Så kom vi på en sak, haha! Dock tror jag inte jag kommer att ha det, eller jo kanske... Jag tror nog det, vi får se! Eftersom att jag inte tål gluten/vetemjöl så tänkte jag ha lite recept på mat,bullar ja allt! Eftersom att jag är erfaren ändå sedan jag var liten, och kommer att få mera. Så kan jag dela med mig till sådanna som nyligen fått!
Ja, en ny kategori: Gluten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0