Ont i halsen, feber och fullmåne!

Jag kommer verkligen inte kunna sova inatt. För det första så visste jag redan för några timmar sedan att jag inte skulle kunna sova. För jag såg att det var fullmåne! Kul! Och alltid när det är fullmåne får jag svårt att sova/komma till ro. Sen så för någon timme sedan fick jag ont i halsen, och det känns som om jag har feber!
Men isåfall väldgigt lite feber!
Hoppas det blir bättre tills i morgon, annars vet jag inte vad jag ska göra!
Men iallfall, idag har jag inte gjort något speciellt! Typ handlat med mamma, saker tills i morgon då felicia ska komma! Ytterst trevligt!
Vi ska väl köra sing star eller "mutters" som vi kallar ratchet och clark spelet! Haha! Ni vet dom där grejerna som man tar typ muttrar xd Vi har även ett motto: EVERY SINGLE MUTTERS! 
Men nu ska jag försöka sova. Annars får jag väl sätta mig här vi datan, igen! Men vi hörs i morgon! :)


Turkiet 09, en oförglömlig resa! Hela familjen samlade(förutom pappa och maria)! Längtar verkligen tillbaka!
Men, inte för att göra reklam.. men om ni vill åka utomland, och vill ha sol, värme, shopping, bad? Då är turkiet bäst! Det är mitt favorit land! Det har fina sandsträner, fint vatten, färglada fiskar(snorkling), sol, värme, fin mat, fint landskap, och även inne i städerna storsstad liv med fester osv osv. Det passar alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0