STÄDA STÄDA!

Idag tänkte jag faktiskt STORSTÄDA mitt rum! Skulle dockm göras i går, men hade glosor och träna på. (Alla rätt på glosorna!) Men jag orkar verkligen inte ta tag i städningen nu.. livet är hårt. Haha nejdå, men jag ska verkligen STORSTÄDA, så det är skrua golv, dammsuga, torka, plocka bort saker ifrån golvet, fixa sänger (lakan m.m), ta bort mattan i mitt rum ( den har typ hår, asso det är trådar på så ska bytta matta, kan inte ha den mattan för lite saker), städa sminkbordet!!! osv osv. Det är en hel del att göra, men det finns ju inget bättre än att gå och lägga sig i en nybäddad säng, man ser att rummet är fint, och det luktar typ medel. Haha! Måste dock vara en av dom härligaste tänkarna må jag säga. HAHA! Och inte nog med det, ska även RENSA ut min garderob och vika alla kläder!!! OMG! Det är ett helt berg där inne haha! + att jag har en byrå låda som är helt full av saker, hehe opsi! Rensade den för inte så länge sedan, ser ut som bara den. Fast ska skriva ett städ schemma faktiskt, för så här går det ju inte att ha det!

Nu tror jag dock att jag ska sätta igång, eller vi får se ;) Kanske väntar yttligare..!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0