Nu är jag tillbaka!

EDIT: Eftersom att skolan har dragit igång, så har jag inte hunnit bloggat! Och när jag väl får tid över, är inte datorn mitt första handsval direkt..!

Hej bloggen!
Idag har jag som dom flesta varit i skolan, måste faktiskt ta och erkänna att dagen var helt ok! Börjar faktiskt gilla skolan, på något konstigt sätt! Kan ha att göra med att vi har bra, då menar jag riktigt bra skoltider? Men det läskigaste av allt måste ändå vara att jag har ett nytt favorit ämne..; Matte! Nästan så man blir chockad aso, förra terminen så var matte bland det värsta jag visste, jag tog inte tag i det jag skulle göra osv osv!
Men somsagt, har vi sjukt bra skoltider denna termin!
Måndag - 9.00 - 15.00 (tjejerna stannar kvar till 15.00 mån & onsdag, killarna stannar kvar till 15.00 tis&tors)
Tisdag - 8.30 - 13.45
Onsdag - 8.30 - 15.00
Torsdag - 8.30 - 13.45
Fredag - 8.30 - 13.00

Man är ju skapligt nöjd, dock inte att man ska vara kvar till 15.00 två dagar i veckan ;s Annars helt ok, måste jag verkligen säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0