Lördag!

Måste först och främst bara be om ursäkt för min dåliga uppdatering!
Jag lovar att jag ska bli bättre samt ladda upp mera bilder, har precis lärt mig att ladda över på bara någon minut!!! (STOLT!)
Annars idag så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, eftersom jag har åkt på en riktig förkyllning som VÄGRAR att släppa så får jag ta yttligare en myskväll, framför tv o datorn! Eventuellt framåt kvällen så ska jag sova över hos farmor!
Tänk att det är snart slut på Jullovet! (ca en vecka, beror på vilken skola på går på) Det har gått så himla fort! Men det ska ändå bli roligt att komma tillbaka till skolan! Och för min del så kommer vårterminen se ut på följade vis; plugga, plugga och återigen plugga! Ska verkligen se till att få upp mina betyg!
Nu ropar mamma att det är mat, vi hörs senare kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0