Kort update!

Ville bara säga att jag lever, haha!
Iallfall så har jag och mamma sett på new moon! lika bra som första gången jag såg den (y).
Dock lite sämre måste jag få lov att erkänna, dock inte pga av filmen, utan pga där vi satt! Alltså salongen. Det började med att vi kom in, allt helt vanligt. Sen så ser vi på vanlig bio reklam, inget mer med det. Sen så blev det helt svart, och man trodde filmen skulle börja, gjorde den det då..? Nej efter en kvart går det någon och säger till att sätta på filmen. Då börjar den! Och det var som om dom inte hade någon som såg till filmen, för i början var filmen helt sné. Sen när ni vet bella springer, då ska hon ju säga; " no, edward don´t!" Men det gjorde hon inte. Sen iallfall när filmen var slut så tändes det inte!
MEn nu ska jag gå, bloggar mera sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0