Torsdag - Nyårsafton!

Hejhej! Idag är det som sagt nyårsafton. Och guuud vad jag har länktat! Det kommer bli helt klockrent, dock ingen "fest" jag är van vid att gå på, utan en mysig hemmakväll!
Nyårsafton tillbringas somsagt med bästavän!
Singstar,mutters,film,mat är bara några få saker som står på schemat! Skulle egentligen fira nyårsafton med pappa som jag brukar göra, men iår så hade jag ingen vidare lust att fira med dom vi skulle fira med. Vi brukar nästan varje år fira med dom! Så i år fick jag vara hemma hos mamma! Först skulle det bara bli mamma och ja och mina bröder. Sen så frågade jag om inte Felicia fick komma. Jo det fick hon. Men mamma ska bort, och kommer inte hem på ett tag, hon kommer väl hem runt 11-12 tiden i natt..?
Sen ska vi iallafall kolla raketer vid fotbollsplanen är det sagt, fast det beror helt på om vi orkar, och om det inte är kallt. Annars ställer vi oss på tomten och ser om det finns några raketer :)
Nu har vi iallafall gäster, men dock så är jag jätte trött och förkylld! Börjar få tillbaka smaken i munnen nu. Typiskt att det alltid ska hända mig, att bli sjuk när det är en så speciell dag. Det komiska är ju att det inte första gången! Har varit sjuk på min födelsedag med! Andras födelsedagar, samt påsk!

Nu ska jag gå ner och säga hejdå till alla gäster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0