Mellandagsrean!

Hej alla!
Har ju varit lite knappert med uppdateringar ifrån mitt håll. Men nu är jag igång igen! Med 110%. Nu garanteras bilder!
Iallfall, var ju på mellandagsrean förra veckan fick inte med mig något speciellt, men tänkte visa det ändå. Tänkte faktiskt dra till stan i morgon. Behöver inhandla underkläder ser jag!



149 :-  74.50 :- På Gina tricot. Skön och enkel koft/tröja.


Beiga uggs. 249:- Skopunkten, dock ingen REA!

Kuvert plånbok, eller vad man ska kalla den. 99 :- Gina tricot, dock ingen REA!

Det var lite saker, som vääääl behövdes! Hoppas jag hittar mera i morgon! :)


Kommentarer
Postat av: felicia.

jo, din leopard plånbok var ju ett bra köp enligt mig :)

och jättefin!

2009-12-29 @ 21:17:39
URL: http://feliciaerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0